Show Posts

This section allows you to view all posts made by this member. Note that you can only see posts made in areas you currently have access to.


Messages - ChexGuy331

Pages: [1] 2 3 4 5 6 ... 1091
1
Off Topic / Re: What have I missed in the past 9 months?
« on: May 28, 2021, 07:49:22 PM »
it's 2 pages for me cuz I have it set to display 50 posts per page lol

makes things a lot easier, there's no reason for the default to be so low.

pretty sure it wasn't that low on the older version of SMF, either.

2
Off Topic / Re: What have I missed in the past 9 months?
« on: May 28, 2021, 06:29:11 PM »
Best thread
just about had a forgetin stroke reading that thread ngl

3
Games / Re: Star Wars: Squadron trailer
« on: June 18, 2020, 04:00:00 PM »
HOTAS support was confirmed on twitter

highly doubt it'll be anywhere near as good as the x-wing series, but games seem to be the only thing left for the franchise at this point

4
Off Topic / Re: LewnaJa fools the local news.
« on: April 24, 2020, 09:45:39 AM »
thats a name i havent heard in like 5 years
solid_snake_turning_old.gif

5
march 31 2007
been here since before some of y'all were born wtf

have you tried not being old af just sayin

6
Games / Re: reach on pc releases 12/3/2019
« on: November 14, 2019, 09:20:16 PM »
at that price why would you not get the entire collection lmao

7
Off Topic / Re: What is BLF's stance on emojis?
« on: October 29, 2019, 11:04:03 AM »
oncoming police car is deceptively useful

8
Off Topic / Re: a thank you
« on: October 29, 2019, 02:42:42 AM »
i started as an immature stuff, got insulted a lot for being a dumb stuff, and learned "don't act like that!"

same tbh

how the forget, this forum literally did the absolute opposite for me; it nurtured my stuffposting tendencies and allowed me to blossom into the dumb online stuffhead i am today.

except I did this immediately after

9
Off Topic / Re: Post real life pictures of yourself.
« on: October 11, 2019, 06:18:55 PM »
I've lost a lot of hair in the past couple of years


10
wizard of oz

11
Games / Re: game soundtracks that totally SLAP
« on: September 16, 2019, 09:15:08 PM »

12
Off Topic / Re: do y'all like sardines
« on: September 03, 2019, 09:44:36 AM »
reaction image
why is that so weird to you

13
Off Topic / Re: japanese mechas are pretty cool
« on: August 04, 2019, 03:17:36 AM »
best mecha is jegan type d

I dunno, I think I prefer Izubuchi's shoulders on the original over Katoki's. Kind of fits the rest of the design more.

stark jegan is tight tho

14
definitely not the studio that did inuyasha

Pages: [1] 2 3 4 5 6 ... 1091