Show Posts

This section allows you to view all posts made by this member. Note that you can only see posts made in areas you currently have access to.


Messages - Zloff

Pages: 1 ... 8 9 10 11 12 [13] 14 15 16 17 18 ... 695
181
Off Topic / Re: political compass thread v.2
« on: November 01, 2017, 10:06:57 AM »
im starting to see a trend for purple


182
Off Topic / Re: Car thread
« on: November 01, 2017, 10:01:13 AM »
why the forget some people drivin slower than you
and then you pass them
and they speed tf up to pass you back
and then slow down so you gotta pass them again
and then they speed up again..........

"grr you think i was driving too slow well heheh i'll show you" forgetin hate these people; i always match their speed when they try passing me


Idk if you've ever had to deal with insurance but this was my second go at it and I really hate dealing with insurance, luckily we ran a claim through their insurance and basically didn't have to spend any money, but still it took almost a month for me to get the money out of the car. I still have it too, idk what to do with it tho.

I was drifting open diff like a little cigarette, just clutch kicking in parking lots and in the snow and stuff. The burnouts really toasted the tires quicker. Open diff is a pain in the ass, but I found that if you Scandinavian flick and clutch kick you can get it to over-steer rather easily. I want to weld my diff pretty bad but it would kinda suck to daily if I did, it'd be really ass in the snow too.

you could try to strip out and sell the good parts then sell whatever's left to a scrapyard lol

and yeah - i never touch the hand brake - feints, flicks, and usssually shift locks are what i've found to work best. except in the winter or heavy rain, when power-overs work perfectly at even low speeds lol. personally i've never done a burnout

183
Off Topic / Re: its no longer halloween motherforgeters
« on: November 01, 2017, 08:58:12 AM »
^^^ that. it was below 40 degrees with an on/off drizzle, so

i would've hung out with a friend i haven't seen in a month but he had some hammering to do around the house then fell asleep on a couch at 9ish. I just ordered a pizza and played doom as soon as it finished downloading

184
Off Topic / Re: How many pms do you have?
« on: November 01, 2017, 08:21:49 AM »
0 alts
365, have deleted well over 600

185
Off Topic / Re: Fellas, the kids are Tucked In.
« on: October 31, 2017, 10:10:27 PM »
i packed jolly ranchers, dr pepper, and reese's for lunch today and nothing else

186
Off Topic / Re: political compass thread v.2
« on: October 31, 2017, 10:07:26 PM »
omw 2 privatize ur highway


187
Off Topic / Re: its halloween motherforgeters
« on: October 31, 2017, 02:11:01 PM »
yes, i've seen 5 skeletons and 2 irs agents so far


i've never had winter tires on any car in my life and we've survived

i have dedicated performance summer tires which essentially turn into plastic at low temps and the tread just doesn't work in slush

the first snowfall we got last year was in the form of a blizzard starting halfway through my drive home from work. braking did practically nothing, i had to wait for it to stop sliding. accelerating was a joke, choosing gears was confusing, and turning was unpredictable. took 105 minutes (as opposed to 35) to get home

188
Off Topic / Re: [blogland] Girlfriend wants a (female) forget buddy
« on: October 31, 2017, 11:49:18 AM »
lol ur gf is gay lol

189
Off Topic / Re: its halloween motherforgeters
« on: October 31, 2017, 11:48:12 AM »
nothing spookier than today's unexpected first snowfall knowing i'll have to drive home with summer tires still on my rwd car

190
Off Topic / Re: Birthday is today
« on: October 31, 2017, 11:05:33 AM »
What to do in the Burton/Flint area of Michigan?

drink tap water

191
Off Topic / Re: streetwear thread 2
« on: October 31, 2017, 09:06:13 AM »
fellas,






rate my weekend fit

192
Off Topic / Re: Car thread
« on: October 30, 2017, 08:37:39 AM »
My 325 was rear ended by some cunt on her phone and got totaled. Used the money from insurance to buy myself a 328CI

god i wish some cunt would total my 330Ci so I'd have a good excuse to finally get an M3

were you drifting with the stock open diff or was it welded? I get rly sick of open-diff inconsistency but dont want to lose daily drivability by locking it. sick bike too btw

193
Off Topic / Re: Post real life pictures of yourself.
« on: October 29, 2017, 04:17:13 PM »

194
Off Topic / Re: POST YOUR PC SPECS
« on: October 29, 2017, 04:14:17 PM »
gtx 1070
r5 1600
64 gb  ssd / 1 tb hdd
16 gb ddr4

dual 1080p monitors; one is an ultrawide

195
Off Topic / Re: political compass thread v.2
« on: October 29, 2017, 04:12:07 PM »
market
balanced
liberal
mainly progressive

floating around the middle of the purple square as usual

Pages: 1 ... 8 9 10 11 12 [13] 14 15 16 17 18 ... 695