Poll

my name is not important

nadim pourtant
4 (25%)
forget you weeaboo jones, i like family guy
5 (31.3%)
my body pillow stands on its own now
3 (18.8%)
sword control please #makeamericagreat
4 (25%)

Total Members Voted: 16

Author Topic: 2 people killed at a school in trollhatten (sweden) with a katana  (Read 3711 times)

Mitt namn är inte viktigt ... Det viktiga är vad jag ska göra. Jag hatar bara jävla denna värld och de mänskliga maskar kalasar på sin kadaver. Hela mitt liv är bara kallt, bittert hat ... och jag har alltid velat dö våldsamt. Detta är den tid på hämnd och inget liv är värt att spara. Och jag kommer att sätta i graven så många som möjligt. Det är dags för mig att döda ... och det är dags för mig att dö. Min folkmord korståg börjar här.

Mitt namn är inte viktigt ... Det viktiga är vad jag ska göra. Jag hatar bara jävla denna värld och de mänskliga maskar kalasar på sin kadaver. Hela mitt liv är bara kallt, bittert hat ... och jag har alltid velat dö våldsamt. Detta är den tid på hämnd och inget liv är värt att spara. Och jag kommer att sätta i graven så många som möjligt. Det är dags för mig att döda ... och det är dags för mig att dö. Min folkmord korståg börjar här.

utmärkt meme min vän

Ummm

Si

google trying to auto translate is great sometimes

i wish i studied swedish more, it's probably one of my favorite languages

How do mass attackers get so many kills? At every school I've been to I've always had a strategy. In a class room I always now where the nearest doors are, where the best conceal is, and where the closet objects for self defense are. Every possible exit to the campus is known. If I'm outside and I hear gunshots, I'll know where I'm going.  Contingencies are also planned for multiple shooters.

It's also a good idea to know which direction the nearest police station is.
except he is also a student and as such would also know all of that information
the best conceal wont matter if they know where it is, plus the location for the closets so they know where to avoid.

at least one exit would be blocked.