Author Topic: HELP! Im trying to put blockland 8 on my windows 2000 comp and it does not work!  (Read 909 times)

Every time i try installing Blockland 8 on my other comp, windows 2000, it keeps making excuses that theres a missing file and cancels the whole installing program automaticly.
What should I do?

Badspot

• Administrator
Download it again and this time don't break it. 

I downloaded it about almost ten times and it still does not work

if it doesnt work then don't do it have these ------------> :cookie: :cookie: :cookie: :cookie: :cookie: :cookie: :cookie: :cookie: :cookie: :cookie: :cookie: :cookie: :cookie: :cookie: :cookie: :cookie: :cookie: :cookie: :cookie: :cookie: :cookie: :cookie: :cookie: :cookie: :cookie: :cookie: :cookie: :cookie: :cookie: :cookie: :cookie: :cookie: :cookie: :cookie: :cookie: :cookie: :cookie: :cookie: :cookie: :cookie: :panda: no more :panda: :panda: :nes:

if it doesnt work then don't do it have these ------------> :cookie: :cookie: :cookie: :cookie: :cookie: :cookie: :cookie: :cookie: :cookie: :cookie: :cookie: :cookie: :cookie: :cookie: :cookie: :cookie: :cookie: :cookie: :cookie: :cookie: :cookie: :cookie: :cookie: :cookie: :cookie: :cookie: :cookie: :cookie: :cookie: :cookie: :cookie: :cookie: :cookie: :cookie: :cookie: :cookie: :cookie: :cookie: :cookie: :cookie: :panda: no more :panda: :panda: :nes:
my god geez (sighs) lol lata