Author Topic: Map_SmallRoom [download from mediafire now]  (Read 20214 times)


how do you make a map?
« Last Edit: October 18, 2009, 04:10:33 PM by catzoo »


i like, reminds me of my room. :D

Saem, just needs another bed and with crap scattered on the floor  :cookieMonster: Maybe i could do that as a map project...hmmmm...

this is like my old room. cept its clean and bot dirty or messy



Looks sorta like a college dorm 


\IT LOOK ALSOME
I really need to email "IT LOOK ALSOME".

Stop bumping this topic anyway. Lock please.

I'ts the BETTER  version of bedroom! Now, i wonder if it has a dark version. :cookieMonster: :cookie: :iceCream: :nes:

Where is the download button?

looks like bedroom only...different,but cool anyways it's got my download COOKIE FOR YOU(get it before cookie monster dose!)      :cookieMonster:                                                                                :cookie: :cookie: :cookie: :cookie: :iceCream:

Pretty nice! you have my download  :cookieMonster:         :cookie: :cookie: :cookie: :cookie: :cookie: :cookie: :cookie: :cookie: :cookie: :cookie: :cookie: :cookie: :cookie: :cookie: :cookie: :cookie: :cookie: :cookie: :cookie: :cookie: :cookie: :cookie: :cookie: :cookie: :cookie: :cookie: :cookie: :cookie: :cookie: :cookie: :cookie: :cookie: :cookie: :cookie: :cookie: :cookie: :cookie: :cookie: :cookie: :cookie: :cookie: :cookie: :cookie: :cookie: :cookie: :cookie: :cookie: :cookie: :cookie: :cookie: :cookie: :cookie: :cookie: :cookie: :cookie: :cookie: :cookie: :cookie: :cookie: :cookie:'s for you!!!!

i didnt feel like sending it through RTB because I got lazy.
well now we can't get it :C