Gravity Cat's Add-On Dump - Particle_ItemSparkles released!

Poll

If there was add-ons, would you download?

Yes
No
Maybe

Author Topic: Gravity Cat's Add-On Dump - Particle_ItemSparkles released!  (Read 2046067 times)


Just found out hos much it costs to run each event, 12 milion swedish krons and around 13-14 on the winter!!!!
Eh, what's "krons"? I suppose you mean "kronor".
You would probably either not translate it at all ("kronor") or translate it completely ("crowns").

Eh, what's "krons"? I suppose you mean "kronor".
You would probably either not translate it at all ("kronor") or translate it completely ("crowns").

Yes, but i dont really know the word in english! Are you Swedish?

Like (not) promised, I'll upload Winter Island later. First I just have to transfer the hundred fonts I have on my old pc to my new laptop so I can make the loading screen pictures.

[Edit]



Download Winter Island! Now!

:)
« Last Edit: June 13, 2011, 07:46:42 AM by Gravity Cat »

Are you Swedish?
Självklart.

Förresten, vad ska det här "DreamHunt" egentligen betyda? Vilken sorts poäng är det egentligen dom snackar om?

Självklart.

Förresten, vad ska det här "DreamHunt" egentligen betyda? Vilken sorts poäng är det egentligen dom snackar om?
Say.... what does "DreamHunt" mean? Blablah... uuh... can't make out the rest.

Being german has it's advantages ^_^

Say.... what does "DreamHunt" mean? Blablah... uuh... can't make out the rest.

Being german has it's advantages ^_^
Haha.
Okay, I'll translate it for you:
Of course.

By the way, what's this "DreamHunt" supposed to mean? What kind of points is it really they are talking about?

Haha.
Okay, I'll translate it for you:
Uuh, and now I am more confused than before. Because I have no clue what you are talking about :P

Uuh, and now I am more confused than before. Because I have no clue what you are talking about :P

He was talking about that his family arranges DreamHack (duck it), and I was asking a question about a recent campaign that I just got spammed with in their latest newsletter.

Quote from: Newsletter
DreamHunt – Jakten på iPad börjar här och nu!
I Telias ”DreamHunt” tävlar du mot dina kompisar om vem som jagar ihop flest poäng. Välj och vraka mellan massa roliga uppdrag och samlar du tillräckligt mycket poäng kanske du är en av de som får vara med i den stora finaljakten med fina priser från Telia och Steelseries.

Det finns egentligen ingen anledning att inte vara med, så vad väntar du på…poängjakten startar NU!

Börja samla värdefulla poäng redan nu! SMS:a in dreamhunt till 71350 för att starta!

He was talking about that his family arranges DreamHack (duck it), and I was asking a question about a recent campaign that I just got spammed with in their latest newsletter.

Oooh okay.

Självklart.

Förresten, vad ska det här "DreamHunt" egentligen betyda? Vilken sorts poäng är det egentligen dom snackar om?

DreamHunt? vet inte riktigt, ska fråga Admin när jag väl är där och jobbar :p läste du det förra? hela min släkt äger ungefär 70% av Dreamhack!

DreamHunt? vet inte riktigt, ska fråga Admin när jag väl är där och jobbar :p läste du det förra? hela min släkt äger ungefär 70% av Dreamhack!
Ja, varför tror du jag frågade?

Ja, varför tror du jag frågade?

För att du inte visste heller så klart! xD

För att du inte visste heller så klart! xD
Nåväl.
Själv har jag bara varit på skellefte-versionen.

Nåväl.
Själv har jag bara varit på skellefte-versionen.

Hm, vart bor du??? Du måste komma till Jönköpings eventet någon gång!