Author Topic: Whats a good homemade drink?  (Read 4236 times)

Somthing that You could make that is low on unnatural sugar's and tastes good

(and isnt deadly or has meat in it)
« Last Edit: May 15, 2010, 06:47:18 AM by Deadzone »

I get all my food from a third-world country called Homemade.

purple drank

Thats not homemade....I mean what you can make from your house hold food and stuff

Thats not homemade....I mean what you can make from your house hold food and stuff

Cough Syrup
Sprite/Water

lol

Jag tycker du ska gå suga en kuk, bara dricka lite sprite och du kommer att vara ok

Jag tycker du ska gå suga en kuk, bara dricka lite sprite och du kommer att vara ok

Dra åt helvete

Dra åt helvete
Varför knulla? Är det för att jag talar svenska?

Jag ser ett gupp i vägen, inte stor men det är en bula

Jag ser ett gupp i vägen, inte stor men det är en bula

It's a english forum you twat.

It's a english forum you twat.

No, it's an american forum =3

Engelskan är ett västgermanska språk som uppstod i England och sydöstra Skottland i tiden för anglosaxarna. Efter den ekonomiska, vetenskapliga, politiska, kulturella och militära makt i Förenade kungariket från den 18: e talet och i USA sedan mitten av 20th Century, [7] [8] [9] [10] har blivit ett lingua franca i många delar av världen, och den ledande språket i internationella affärer och vetenskap. [11] [12] Den används i stor utsträckning som andra språk och som ett officiellt språk inom Europeiska unionen och många Commonwealth länder, liksom i många världsorganisationer.
Historiskt, engelska härstammar från flera dialekter, nu kollektivt kallas Old English, som fördes till östra kusten av ön Storbritannien med anglosaxiska bosättare börjar i 5: e århundradet. Engelska ytterligare påverkats av fornnordiska språk Viking inkräktare.
Efter tiden för den normandiska erövringen, utvecklades Old English i Mellanöstern engelska, låna mycket från Norman-franska ordförråd och konventioner stavning. Etymologin av ordet "engelska" är en härledning från 12-talet Old English Englisc från Engle, "[det] Angles" [13].
Modern English utvecklat med Great vokal Shift som började på 15: e-talets England, och fortsätter att anta utländska ord från olika språk, samt mynta nya ord. Ett betydande antal av engelska ord, speciellt tekniska ord, har man konstruerat bygger på rötter från latin och grekiska.

My grandmother makes homemade tea that is supposed to be good for your body. It tastes a little bad but helps better in the long run.

Domácí doušek? JÁ don't vŘdŘt jakýkoliv.