Author Topic: 40k stuff  (Read 18192 times)

ser ut som hos mig för tre år sedan xD
nuförtiden har jag drivor med bitz överallt, hehe.
Jag har för övrigt knappt ett av de där borden i yta.
Det är iallafall inte lika illa som när han var besatt av Lego. Du förstår, hans "lekrum" där han har alla sina saker är på vägen in till mitt rum, så förr i tiden kunde man knappt komma igenom utan att trampa på hans saker.

English you dumb motherforgeters.

Det är iallafall inte lika illa som när han var besatt av Lego. Du förstår, hans "lekrum" där han har alla sina saker är på vägen in till mitt rum, så förr i tiden kunde man knappt komma igenom utan att trampa på hans saker.
stackars Legobitar xD

Want a translation?
Yes. We get it. You're Swedish. But there's no reason you need to communicate in that language if you know English and are on a primarily English speaking forum.

Yes. We get it. You're Swedish. But there's no reason you need to communicate in that language if you know English and are on a primarily English speaking forum.
Sorry, I wasn't trying to offend anyone. You're right. I just usually respond in the language I was asked about something, if possible.

AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA AAAA

for Xmas I'm getting 10 Rogue Trader marines and a Rogue Trader Rhino sprue in "new" condition :)
oh yeah and it's a secret so don't tell anyone!

forget Tyranids
i hate them all