Author Topic: Is Blockland going to have a sale during the holidays?  (Read 2720 times)

Don't you just love it when one's first ever post is a bunch of stuffty emote spam?

Don't you just love it when one's first ever post is a bunch of stuffty emote spam?
Yes

i support this cause i REALLY would like my family and friends to build with me :D

I CAN'T EVEN.
newcigarettes don't even nobbc
This will be helpful to know! Thank you! :cookieMonster: :cookieMonster: :cookieMonster: :cookieMonster: :cookieMonster: :cookieMonster: :cookieMonster: :cookieMonster: :cookieMonster: :cookieMonster: :cookieMonster: :cookieMonster: :cookieMonster: :cookieMonster: :cookie: :cookie: :cookie: :cookie: :cookie: :cookie: :cookie: :cookie: :cookie: :cookie: :cookie: :cookie: :cookie: :cookie: :cookie: :cookie: :cookie: :cookie: :cookie: :cookie: :cookie: :cookie: :cookie:

i could actually use a few new keys
i could start all over
and ruin my life

Such quality posting made by TehGamer773.

i could actually use a few new keys
i could start all over
and ruin my life
we could run away
start over
live a new life

all for the low low price of $4.99

im sorry
and the funny thing is im still no good. i gave up

This whole topic is hilarious! Thanks for a good laugh.
what have I started?  :cookieMonster: :cookieMonster: :cookieMonster: :cookieMonster: :cookieMonster: :cookieMonster: :cookieMonster: :cookieMonster: :cookieMonster: :cookieMonster: :cookie: :cookie: :cookie: :cookie: :cookie: :cookie: :cookie: :cookie: :cookie: :cookie: :cookie: :cookie: :cookie: :cookie: :cookie: :cookie: :cookie: :cookie: :cookie: :cookie: :cookie: :cookie: :cookie: :cookie: :cookie: :cookie: :cookie: :cookie: :cookie: :cookie: :cookie: :cookie: :cookie: :cookie: :cookie: :cookie: :cookie: :cookie: :cookie: :cookie: :cookie: :cookie: :cookie: :cookie: :cookie: :cookie: :cookie: :cookie: :cookie: :cookie: :cookie: :cookie: :cookie: :cookie: :cookie: :cookie: :cookie: :cookie: :cookie: :cookie: :cookie: :cookie: :cookie: :cookie: :cookie: :cookie: :cookie: :cookie: :cookie: :cookie: :cookie: :cookie: :cookie: :cookie: :cookie: :cookie: :cookie: :cookie: :cookie: :cookie: :cookie: :cookie: :cookie: :cookie: :cookie: :cookie: :cookie: :cookie: :cookie: :cookie: :cookie: :cookie: :cookie: :cookie: :cookie: :cookie: