Everyone thinks im a failure and really I just want to die, ama

Author Topic: Everyone thinks im a failure and really I just want to die, ama  (Read 4824 times)

Ya bois breaking down again and instead of getting actual help, I stuffpost on an internet forum. Further adding to the failure part.

Quick breakdown of the last 3 months of my life
- dropped out of uni after 2 weeks
- dropped out of uni after 2 weeks, again
- sat 2 weeks at home trying to find a somewhat decent job
- found a nice job but got fired, after 2 weeks
- second week sitting at home and still havent found anything
- gf is sick and ran out of pain medication
- dad called me a failure
- grandmother called me a failure
- sister called me a failure

When does the ride end


College isn't for everyone, not going to college doesn't make you a failure. What job did you get fired from and why?

college isnt really necessary unless you really want to specialize in a certain area, try something new, for example if you dont already, go to church or find ways to help you get through tough times

as for your family calling you a failure dont give a forget what they say honestly, shame on them for being a big part of your life just to spite on you after stuff happens

Whats ur favorite soda
Bootleg offbrand sprite
College isn't for everyone, not going to college doesn't make you a failure. What job did you get fired from and why?
Sales employee and technical assistant repairing and preparing laptops and phones and stuff in a large store.

They put me on IT for the first time the day I got fired and it was the day before black friday. I had forget all idea what I was supposed to do because no one told me and there was nothing to do because there were no costumers because who goes shopping the day before black friday. You cant ask if you can do anything because you need to take "initiative" and somehow magically know what still needs to happen. The only department that still had stuff to do was telecom but thats not my loving job. So I was just richarding around in the aisles making sure everything was in order or something untill the one responsible of the store asked me to get something from the conference room and wait for him somewhere. I got the thing,l went to that "somewhere" and waited. The one responsible for IT saw me and mustve thought I was doing forgetall (to be fair there wasnt anything to do anyway) and laid me off.

And even if uni isnt for me. I still need a degree to get anywhere in this stuffhole of a country

run away. live dirt poor making minimum wage but atleast you’ll learn life lessons with a fresh new environment

to be clear this is a terrible suggestion but i think that’s what i’d do

And even if uni isnt for me. I still need a degree to get anywhere in this stuffhole of a country
Find a trade school and/or get certified for something. Highschool tries to convince you that you'll be a failure if you don't go to college and doesn't help you choose what to go to college for or offer alternatives.
There are plenty of high-demand jobs that don't require a college degree. Minimum wage is going up across the country.

u and your gf be there for each other 100%

tell your family to forget off first and foremost

So what exactly happened with University to make you drop out so fast? I also hope you're talking about a community college with financial aid and not an actual university.

Well first of all find somebody you know that will support you like a friend or neighbor and tell them the deep stuff you're in, and hang with them for awhile. Start earning a decent amount of money and save (you may need to sacrifice some free time). Make a budget to save and pay for necessary supplies. The only way you'll get better salary pay is with a solid relationship with either your coworkers or manager or anybody else. Once you save enough money and/or have a decent salary, buy a cheap apartment and live there. Keep building good relationships with your bosses and keep up the good work. Maybe help volunteer for charities to build up a solid reputation. Rinse and repeat and earn yourself some better dough and a better house.


didn't you use to have an avatar of a head licking the screen with its green tongue or something?

kan je niet een BBL opleiding volgen? Een goeie vriend van mij is gestopt met de middelbare in de 2de en heeft toen een soort praktijk opleiding gevolgd waarbij hij 4 dagen werkte en 1 dag naar school ging. Hierbij begon hij bij VMBO niveau 1, terwijl hij de volledige tijd een goed betaalde baan had bij een metaalbewerkingsbedrijf. Hier heeft hij ook een las-licentie gekregen op de koste van het bedrijf.
Ook heeft hij de optie gekregen en genomen om door te stromen naar een HBO voor technisch/bouwkundig tekenen.

Volgens mij is dit hetzelfde als wat de Amerikanen bedoelen met "tradeschool" ook al is het in Nederland en België iets anders (aka beter). Val je nog onder leerplicht? Heb je interactie gehad met de gemeente die je wilt helpen om vroegtijdig stoppen van een opleiding te voorkomen? Hebben zei niks zoals zo'n opleiding voorgesteld?

Nu even over het ontslag, je beweert dat je ontslagen was binnen 2 weken? Ik heb dit ook een keer meegemaakt bij een kut Jumbo. Maar heb je geen contract getekend waarbij je een proefperiode begint van minimaal twee weken? Dit lijkt mij erg standaard bij elke baan/bijbaan die je kan vinden. Hierdoor kreeg ik een betaalde vrije dag toen ik ontslagen werd, want ik kon namelijk helemaal niet ontslagen worden omdat mijn proefperiode voorbij was.

Hoe dan ook, het ontslag is echt een beetje bullstuff en ik zou jezelf niet de schuld geven en gewoon door blijven zoeken naar ICT banen of dus gaan kijken naar zo'n opleiding waar ik het over had.
Ook moet je echt niet luisteren naar de mensen die jou vertellen dat je een "failure" bent. Je bent onder de 20 toch? Wie verteld een kind onder de 20 dat zijn lot nu al besloten is? Je hebt duidelijk een depressie en jouw familie speelt er mee. Onderzoek of je aansprakelijk bent voor vergoeding voor therapie als je vind dat je dit nodig hebt om uit de depressie te komen, anders kan je het ook zelf doen met behulp van self-care en veel tijd. (Je kan hier bijvoorbeeld een tussenjaar voor nemen, dat is heel normaal).

Vergeet niet dat iedereen zijn eigen snelheid heeft. Je hoeft niet een carrière te hebben voordat je 22 bent en je bent zeker geen "failure" omdat universiteit misschien niet voor jou is en omdat je vorige baas een echte klootzak is.

edit: Oh en om verveling te voorkomen en om je ouders even hun mondje dicht te laten houden, ga opzoek naar vrijwilligers werk. Dit is super handig voor op je CV en laat zien aan werkgevers dat je wilt werken en en goeie werkhouding hebt.

Ik hoop dat je hier wat aan hebt, ik verwacht namelijk een degelijke pummeling omdat ik eigenlijk helemaal niet hier hoor te posten.
« Last Edit: December 04, 2018, 05:44:41 AM by hootaloo »

kan je niet een BBL opleiding volgen? Een goeie vriend van mij is gestopt met de middelbare in de 2de en heeft toen een soort praktijk opleiding gevolgd waarbij hij 4 dagen werkte en 1 dag naar school ging. Hierbij begon hij bij VMBO niveau 1, terwijl hij de volledige tijd een goed betaalde baan had bij een metaalbewerkingsbedrijf. Hier heeft hij ook een las-licentie gekregen op de koste van het bedrijf.
Ook heeft hij de optie gekregen en genomen om door te stromen naar een HBO voor technisch/bouwkundig tekenen.

Volgens mij is dit hetzelfde als wat de Amerikanen bedoelen met "tradeschool" ook al is het in Nederland en België iets anders (aka beter). Val je nog onder leerplicht? Heb je interactie gehad met de gemeente die je wilt helpen om vroegtijdig stoppen van een opleiding te voorkomen? Hebben zei niks zoals zo'n opleiding voorgesteld?

Nu even over het ontslag, je beweert dat je ontslagen was binnen 2 weken? Ik heb dit ook een keer meegemaakt bij een kut Jumbo. Maar heb je geen contract getekend waarbij je een proefperiode begint van minimaal twee weken? Dit lijkt mij erg standaard bij elke baan/bijbaan die je kan vinden. Hierdoor kreeg ik een betaalde vrije dag toen ik ontslagen werd, want ik kon namelijk helemaal niet ontslagen worden omdat mijn proefperiode voorbij was.

Hoe dan ook, het ontslag is echt een beetje bullstuff en ik zou jezelf niet de schuld geven en gewoon door blijven zoeken naar ICT banen of dus gaan kijken naar zo'n opleiding waar ik het over had.
Ook moet je echt niet luisteren naar de mensen die jou vertellen dat je een "failure" bent. Je bent onder de 20 toch? Wie verteld een kind onder de 20 dat zijn lot nu al besloten is? Je hebt duidelijk een depressie en jouw familie speelt er mee. Onderzoek of je aansprakelijk bent voor vergoeding voor therapie als je vind dat je dit nodig hebt om uit de depressie te komen, anders kan je het ook zelf doen met behulp van self-care en veel tijd. (Je kan hier bijvoorbeeld een tussenjaar voor nemen, dat is heel normaal).

Vergeet niet dat iedereen zijn eigen snelheid heeft. Je hoeft niet een carrière te hebben voordat je 22 bent en je bent zeker geen "failure" omdat universiteit misschien niet voor jou is en omdat je vorige baas een echte klootzak is.

edit: Oh en om verveling te voorkomen en om je ouders even hun mondje dicht te laten houden, ga opzoek naar vrijwilligers werk. Dit is super handig voor op je CV en laat zien aan werkgevers dat je wilt werken en en goeie werkhouding hebt.

that didnt take very long