Author Topic: Recall your Blockland Noobish Days  (Read 4677 times)

I remember my very first build, I had an all red really crappy obstacle course.

I didn't know how to change my name in-game.

Of course, that lasted about 2 minutes.

Looking at my posts I went from being Normal for a new person then I went a little incoherent and then back to a Normal intelligent user.

http://forum.blockland.us/index.php?topic=57201.msg913143#msg913143
Lol
Even when I was new I wasn't a loving handicap and had common sense. Though like every fairly decent person on this forum I had to learn the rules to the game.

I'm still a noob too I make zoos and RPs also citys :cookieMonster: :cookie: :cookie: :cookie: :cookie: :cookie: :cookie: :cookie: :cookie: :cookie: :cookie:

Oh! Oh! And when Packer still had avatar privileges.
Laughed hard.

They make my want to smack my face on something hard.

Quote from: TheLegomaster
Cookietoilets!!
MWAHAHAHAHA!!!!     :cookie: :cookie: :cookie: :cookie: :cookie: :cookie: :cookie: :cookie: :cookie: :cookie: :cookie: :cookie: :cookie: :cookie: :cookie: :cookie: :cookie: :cookie: :cookie: :cookieMonster:
That sounds like a good idea :cookieMonster: :cookie: :cookie: :cookie: :cookie: :cookie: :cookie: :cookie: :cookie: :cookie: :cookie: :cookie: :cookie: :cookie: :cookie: :cookie: :cookie: :cookie: :cookie: :cookie: :cookie: :cookie: :cookie: :cookie: :cookie: :cookie: :cookie: :cookie: :cookie: :cookie: :cookie: :cookie: :cookie: :cookie: :cookie: :cookie: :cookie: :cookie: :cookie: :cookie: :cookie: :cookie: :cookie: :cookie: :cookie: :cookie: :cookie: :cookie: :cookie: :cookie: :cookie: :cookie: :cookie: :cookie: :cookie: :cookie: :cookie: :cookie: :cookie: :cookie: :cookie: :cookie: :cookie: :cookie: :cookie: :cookie: :cookie: :cookie: :cookie: :cookie: :cookie: :cookie: :cookie: :cookie: :cookie: :cookie: :cookie: :cookie: :cookie: :cookie: :cookie: :cookie: :cookie: :cookie: :cookie: :cookie: :cookie: :cookie: :cookie: :cookie: :cookie: :cookie: :cookie: :cookie: :cookie: :cookie: :cookie: :cookie: :cookie: :cookie: :cookie: :cookie: :cookieMonster:
Sorry, but i like cookies and they say ''eat me!! eat me!!!''
 :cookie: :cookie: :cookie: :cookie: :cookie: :cookie: :cookie: :cookie: :cookie: :cookie: :cookie: :cookie: :cookie: :cookie: :cookie: :cookie: :cookie: :cookie: :cookie: :cookie: :cookie: :cookie: :cookie: :cookie: :cookie: :cookie: :cookie: :cookie: :cookie: :cookie: :cookie: :cookie: :cookie: :cookie: :cookie: :cookie: :cookie: :cookie: :cookie: :cookie: :cookie: :cookie: :cookie: :cookie: :cookie: :cookie: :cookie: :cookie: :cookie: :cookie: :cookie: :cookie: :cookie: :cookie: :cookie: :cookie: :cookie: :cookie: :cookie: :cookie: :cookie: :cookie: :cookie: :cookie: :cookie: :cookie: :cookie: :cookie: :cookie: :cookie: :cookie: :cookie: :cookie: :cookie: :cookie: :cookie: :cookie: :cookie: :cookie: :cookie: :cookie: :cookie: :cookie: :cookie: :cookie: :cookie: :cookie: :cookie: :cookie: :cookie: :cookie: :cookie: :cookie: :cookie: :cookie: :cookie: :cookie: :cookie: :cookie: :cookie: :cookie: :cookie: :cookie: :cookie: :cookie: :cookie: :cookie: :cookie: :cookie: :cookie: :cookie: :cookie: :cookie: :cookie: :cookie: :cookie: :cookie: :cookie: :cookie: :cookie: :cookie: :cookie: :cookie: :cookie: :cookie: :cookie:
I know how you feel, bro.
« Last Edit: October 31, 2009, 09:28:58 AM by TheLegomaster »

My first post:

Quote from: Altair
Is there a way to rotate objects/interiors in the mission editor?

I guess I just didn't have any noobish days XD
« Last Edit: November 03, 2009, 10:12:10 AM by Altair »

I was a NEWB but never a Noob.

Well.. you still are a ''noob'', if you weren't you would change your singature and put in your age.

I don't know, I'm probably still a noob.

When I first joined a server, I didn't know about add-ons and I had waited a very long time before the server finally loaded, kinda dissapointed me at first but when I found out that you could just download the add-ons and you don't have to wait hours before being able to [;ay on the server was a big relief.
I built a big box as a base with some doors and a lot of smoke emitters, kinda ugly but yeah, it was my first time, I only spend my time on the demo with building a bridge on the slopes until I was out of bricks.

My first month into the game, I visited a server hosted by muzzles a lot, and I was working on a giant robot over there, turned out pretty well and it was huge, I was so proud of it.
I have improved alot since then.

Me and my friend got in to a discussion talking about our days as a noob in Blockland.
Quote from: Nate_the-Great's Profile
Date Registered:    May 04, 2009, 05:54:24 PM

Your noobish days started quite a few posts ago  :cookieMonster:

My first post:

I guess I just didn't have any noobish days XD
how the forget did you get the geeks mansion to bloxel?