Dutch Creators Clan (als je dit kan lezen ben je al geschikt)

Author Topic: Dutch Creators Clan (als je dit kan lezen ben je al geschikt)  (Read 2383 times)

Srr for all the ppl that has clicked on this and can't speak dutch, nothing for you here

---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

[DCC] Dutch Creators Clan

---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Deze clan is opgericht door en voor mensen die nederlands vlot kunnen spreken,
 om deze dichter bij elkaar te brengen, om gemakkelijk en vlot te kunnen babelen en om vooral VEEL FUN te beleven

ONTHOUDEN
Om in deze clan te komen moet je volgen naar deze regels:

-RESPECTEER andermans buildings (niet iedereen is even goed in sommige dingen dus lach elkaar er niet voor uit maar probeer gewoon je best te doen)

-RESPECTEER anderen (andere zijn ook maar gewoon mensen dus pest of plaag ze niet tenzij ze het zelf graag hebben natuurlijk)

-RESPECTEER hogere rangen (nu moet je die niet meneer of mevrouw gaan noemen maar gewoon als je een game host geef hen dan de admin code enzo alleen als hij/zij deze vraagt)

-LUISTER naar hogere rangen (dus als die vragen om ergens mee op te houden, gehoorzaam die dan of er volgen mss gevolgen die niet al te prettig kunnen zijn)

-DEZE regels zijn gemaakt om een goed verloop van zaken (als er regels verandert moeten worden zeg dit dan tegen mij, hierom gaan we dan stemmen zodat het hier eerlijk verloopt)

-OM te joinen zouden we graag een foto zien van 1 van je beste building die jij ALLEEN gemaakt hebt (zo kunnen wij weten wat voor vlees we in de kuip hebben zelfs al is dit slecht)

-JE mag ook in adere clans zitten (maar behoud liefst 1 clan tag vrij voor ons)

-JE kan van rang verhogen en verlagen naar zodanig je gedraagt of niet

-ALS 1 van deze regels wordt overtreden zeg dit dan tegen mij (honytawk)

-----------------------------------------

leden tot nu toe:

honytawk             clan founder, leider (en meestal hoster)
ghreanlord            assistend leider
helllion                 assistend leider
Nixill                    scripter
pikuchu                member

Er zullen ook clan meetings zijn om dan tesamen dingen te maaken die groot zijn, zoals bv:
een villawijk, een HQ, een stad, ...

« Last Edit: June 09, 2008, 01:49:32 PM by honytawk »

The forums are based upon the English language, few people, very few people will be able to read about the clan.

Ik ben van New Jersey ben ik nog steeds geschikt deel te nemen?

Pointless, We had a christian clan, NOW a dutch one

Ik ben van New Jersey ben ik nog steeds geschikt deel te nemen?

natuurlijk zolang je nederlands praat ben je geschikt

-ALS 1 van deze regels wordt overtreden zeg dit dan tegen mij (honytawk)
=D

if you want to read it copy and paste it into a language translator.

There's really no point in that, they're just a set of rules for the clan. If you really want to know what's in it, I'd be happy to translate it for you.

There's really no point in that, they're just a set of rules for the clan. If you really want to know what's in it, I'd be happy to translate it for you.
no thanks im not going to join a clan i can't speak that language

Pointless, We had a christian clan, NOW a dutch one

I want an Asian one!

Here

Srr for all the ppl that has clicked on this and can not speak dutch, nothing for you here

-------------------------------------------------- -------------------------------------------------- -----------------

[DCC] Dutch Creators Clan

-------------------------------------------------- -------------------------------------------------- -----------------

This clan was founded by and for people who can speak dutch smoothly,
  in order to bring them closer together, to easily and quickly be able to babel and especially to experience MUCH PLEASURE

ABSTAINANCE
In order to achieve this clan you must follow these rules:

- RESPECT else's buildings (not everyone is as good at some things so you have to do to each other laugh, but just try your best to do)

- RESPECT others (others are ordinary people but also so they do not plague or plague unless they themselves like to have of course)

- RESPECT higher grades (now, you have not come to call Mr or Mrs but simply host a game when you give them the admin code and stuff only if he / she asks this)

- LISTEN to higher grades (so as to ask them to stop somewhere, who obediently follow if there mss consequences that can not be too pleasant)

- THIS rules are made to the proper conduct of business (if there should be rules changes say it to me, so then we would vote so that the fair here)

- OM to join, we would like to see a photograph of 1 of your best building that you've made ONLY (so we can know what kind of meat we have in the roosterpit even though this is bad)

- You may also vein clans are (but preferably 1 conservation clan tag vacant for us)

- You can raise and lower grade to behave so you or not

AS-1 of these rules is preached say it to me (honytawk)

-----------------------------------------

Members so far:

honytawk clan founder, unofficial leader (and usually hoster)
??? leader
??? assists leader
??? scripter
??? members

Edited a few things here and there.

The Geek en Colten, willen jullie joinen?
Dan mogen jullie al kiezen wie de leider enz wordt

to easily and quickly be able to babel and especially to experience
=D
« Last Edit: May 07, 2008, 04:01:23 PM by honytawk »

Een nederlandstalige clan lijkt me wel leuk, maar ik denk niet dat er op blockland veel nederlandstalige spelers zitten. De clannaam is ook redelijk gay :p

ABSTAINANCE
Actually, it says "remember". Don't expect a good translation from online translators, they don't take the context into account.

I talk dutch, maybe ill join :P

De clannaam is ook redelijk gay :p
de naam kan nog veranderen hoor maar deze naam vond ik wel geschikt om mee te beginnen
stel zelf anders een naam voor

Een nederlandstalige clan lijkt me wel leuk, maar ik denk niet dat er op blockland veel nederlandstalige spelers zitten
Der zijn niet zo veel nederlandstaligen op blockland maar toch zal je ervan verschieten.
Met deze clan kan je dat te weten komen, want als iedere nederlandstalige het DCC teken (of andere want het kan nog altijd veranderen) dan weet je of die persoon nederlands kan spreken of niet.