Poll

Were looking for the best of the best. Are you good enough to be part of Shadow Squadron?

Were perfect
Were pretty good
Were okay
We could get better
We suck

Voting closes: February 07, 2106, 01:28:15 AM

Author Topic: Shadow Squadron  (Read 1056 times)

So were looking for the best of the best the most perfect sharp-shooters with pistols,sniper rifles,rocket launchers,grenades etc. Come to my server "Shadow squadron DM" and meet me my name on BL is "Heavy Trooper". Lets see if your good enough.I have all the latest weapon add-ons that are actually powerful.  :cookie:

This isnt even a clan i rate it 0/10

were getting add-ons over and over again we have gotten more vehicles weapons  great stuff :panda: were still working though

yes we have numerous add-ons :cookieMonster:

Just forget it this isn't gonna work...

Can I join? I'm an EPIC shot with the Homing Rocket :cookieMonster:

if  you ever want to join meet me at my "Shadow Squadron DM" server My name is "Heavy Trooper"  :cookie: :cookie: :cookie: :cookie: :cookie: :cookie: :cookie: :cookie: :cookie: :cookie: :cookie: :cookie: :cookie: :cookie: :cookie: :cookie: :cookie: :cookie: :cookie: :cookie: :cookie: :cookie: :cookie: :cookie: :cookie: :cookie: :cookie: :cookie: :cookie: :cookie: :cookie: :cookie: :cookie: :cookie: :cookie: :cookie: :cookie: :cookie: :cookie: :cookie: :cookie: :cookie: :cookie: :cookie: :cookie: :cookie: :cookie: :cookie: :cookie: :cookie: :cookie: :cookie: :cookie: :cookie: :cookie: :cookie: :cookie: :cookie: :cookie: :cookie: :cookie: :cookie: :cookie: :cookie: :cookie: :cookie: :cookie: :cookie: :cookie: :cookie: :cookie: :cookie: :cookie: :cookie: :cookie: :cookie: :cookie: :cookie: :cookie: